Tuesday, January 30, 2007

Kött(bögarna) Kommer Springandes i Gelé...

- Att jobba med dig är som att springa i gelé. (Rederiet)
- Cooking with the blind sheets on.
- Kött(bögen) springer barfota på den våta servetten…
- Med kulspetspennan målar du min kropp blå.
- Piska [mig] med de gröna knäckebrödsbitarna.
- Stoppa mina ögon full med Reddan
- Kör upp kamerastativet i röven på mig och fota.
- Mata mig med [cd-skivor] för att se hur länge jag håller ut.
- Brandbilen står i lågor, det borde ju du veta…
- Mina tänder bör bli vita snart, denna gången (testar) jag blekmedel.
- [Sverige] är ett avlångt land men sträcker jag på mig ordentligt kan jag omfamna hela kartan.
- Med örat på en av Elvis skivor lyssnar jag nog men jag hör inte ett skit…
- Finns det en (Gud) så gör jag allt för att göra (Gud) förbannad.
- Ner på knä faller jag och tar emot [hela] satsen, av soffan…
- Kör du också upp disketter i näsa så kan vi leka pirater för [hela] slanten.
- The blue corners where [splattered] all over the red ones.

No comments: