Monday, January 15, 2007

Från Ljus Till Mörker...

- Strike me once more…
- Bathing in a pool of your own vomit.

Förakt…

Lugnt och snällt lägger jag svansen mellan benen och går lydigt upp,
[Sömnen] får vänta,
Det är ju trots allt mat nu,
Denna heliga ritual får man verkligen inte missa.

Jag vill bara spy…

Jag vet inte hur länge jag orkar hålla på,
Jag vet inte hur länge du orkar hålla på,
Jag är bara så trött...

Kan de bara inte få ett slut någon gång ?
Jag vägrar ge mig men du verkar vara besluten om det samma,
Jag vill bara skrika,
Jag vill bara bli lämnad ifred,
Varför kan du aldrig bara låta mig vara ?

Ingen mår bättre av det eviga krig vi för,
Skulle du ge det ifall du fick veta ?
Skulle du bli värre ifall du fick veta ?

Jag ser bara mörker när jag ser dig...

Jag fortsätter att röra till det,
Jag fortsätter att förneka,
Jag fortsätter att agera mot bättre vetande,
Jag kravlar mig kvar på järnbalken för jag tror inte linan kommer att hålla,
Jag vägrar släppa taget...

No comments: