Tuesday, August 21, 2012

Tacksamhetslistor Som Halkar Efter (6)...

Idag Är Jag Tacksam För (skrivet den 25:e september):

Städat ur kylskåpet (Gött att få det lite fräscht i kylen, städa lite tills Madde kommer. Kanske kan få lite renare och mer Organiserat när jag har en inneboende. Lugnar mig lite på den biten.)
Sjukgymnastik (Varit inaktiv nu igen pga av altanbygge men gött att det gick ganska enkelt).
Satt alarm på mina inhalatorer (Skall se till att byta till en annan så jag slipper göra det, störande att inte ha ett Exakt datum då den är slut. Känns bra och strukturerat).
Satt upp mina gamla skor för försäljning (Gött att få tummen ur).
Satt på en tvättmaskin och hängt upp den.
Var ute och Joggade (Tog det lugnt och joggade inte särskilt långt, hade så pass självkontroll att ta det lugnt och inte springa en längre sträcka. Skönt att komma ut, känns bra att visa att man kan "stå emot sig själv" det känns bra, punkt.)

No comments: