Friday, August 10, 2012

Twin I Näsan (Går Inte Alltid Ihop)...

Idag är jag tacksam för (skrivit den 22:e augusti):


* Min chef ger mig en ansökan om fiske och kräftodling, för att det skall bli "rättvist" (glad, jag är inte bara den enda som är galen).
Stoppade upp en Twix i näsan (tycker om att underhålla mig själv).
Att avsluta sitta samtal med sin samtalskontakt genom att konstatera att man i alla fall inte är grå och vardaglig var helt underbart (nästan lite hög på känslan och en sten som släppts).
Haft en fin dag med syster och hennes son (skrattat, fått umgås och lära känna min systerson).
Gjort nästan alla mina övningar (gick hyffsat lätt och känns okej att jag inte orakde allt).
Tog ett bad i mitt badkar (skönt att läsa lite bok).
Drog inte och träffade vänner för att ta ett par öl (prioriterade mig, mycket för att jag skall jobba imorgon).

No comments: