Friday, August 31, 2012

Prästtjärn En Bortglömd Puckelpist...?

Kom hem för ett litet tag sedan från att ha sprungit runt Prästtjärn och aldrig mer ! Jag vet inte exakt hur lång den lilla sträckan är, min mobil fick bara "trackat" mig 2,4 km men den är definitivt längre än så och skall man gå på den karta den rita upp så borde den vara mycket mer än 3 km men så när man mäter via Google Map så blir den knappt 3 km. Skit samma hur lång eller kort skiten är, den har mer backar än de gånger din mor särat på benen för främlingar och det är fan inte så jävla få skall jag säga dig ! Det var som om man tagit en puckelpist och bara dragit ut den åt alla jävla håll, jag har inget emot backar men att ha en backe var 100:e meter gör det hela lite jobbigare att springa i och hålla något slags tempo. Nästa gång jag skall ut och springa blir det mina gamla vanliga sträckningar eller var som helst i världen förutom just runt Prästtjärn.

No comments: