Monday, June 18, 2012

Sjukgymnast...

Ringde min vårdcentral för att boka en läkartid för att mina fötter (de som bekymrar mig mest), händer, armar och knän bråkar med mig titt som tätt. Ville då försöka kolla upp det här mer än att bara ta ett par tester, blev ombedd att ringa en sjukgymnast då jag inte behöver någon remiss dit och helt enkelt se om det skulle hjälpa med att "stärka upp" mina muskler kring de områden som bråkar.

Vilket jag nu har gjort dock så var det telefonsvar och väntar på att människan skall ringa mig åter. Sticker jag ut huvudet genom vardagsrumsfönstret så kan jag nästan sträcka ut min hand och trycka ned handtaget på deras ytterdörr, inte riktigt men det ligger i samma länga som jag bor fast då på bottenplan. Fanns ytterligare en sjukgymnast i Partille som låg i centrum, ringer dem senare om jag inte får svar.

No comments: