Friday, June 8, 2012

En Dag På Byggmax...

Min Regionchef var på besök idag för att kolla läget lite och se hur det rullar på och det kändes betryggande. Pratade lite kort om att jag verkligen är påväg bort nu, vet att jag sakt det förut men nu har jag ju verkligen aktivt börjat söka själv och han förstod det fullt ut och sa att jag gärna fick använda honom som referens. Det skulle inte vara mer än rätt med tanke på vad jag har gjort för anläggningen och han ville veta att mitt arbete verkligen uppskattats, särskilt med tanke på hur mycket som har hänt. Han sa också att han kände sig trygg när jag var där, just de faktum att jag sa att jag fixat lite grejer och försökt hålla saker igång och även om det är svårt så tror jag faktiskt har stort förtroende hos mina chefer. Även om det varit en lång dag på jobbet och jag inte fått inventerat lika mycket som jag Tänkt mig så fick jag ändå "fixat" lite saker ändå tror jag. Tror jag kan löst en del puckar i nästa vecka, skall nog ge mig själv en kaka ! för jag har varit duktig.

No comments: