Monday, June 18, 2012

Lars Provar På Att Uppskatta 3 Nya Saker Varje Dag I 21 Dagar...

Tack vare min kära vän Sara så kom jag över detta klipp, hon tyckte att jag borde se det och att de skulle kunna hjälpa en att "vända på saker och ting" och jag tänker ta mig fan ge det ett jävla försök. Jag skall helt enkelt skriva ner 3 nya saker som jag är tacksam, varje dag i 21 dagar. I detta skall jag även skriva om en positiv händelse som skett de senaste 24 timmarna, vet dock inte om det skall vara varje dag i 21 dagar i sträck eller hur de menar exakt. Nedan har du videon hur som helst som förhoppningsvis skall få mig att få min hjärna att börja leta efter positiva skeenden i livet istället för negativa.



3 Saker Jag Är Tacksam För - Dag 1

* Att jag är ledig idag. (Trodde igår kväll / inatt att jag skulle jobba, visade dock sig inte vara så)
Att jag tagit i tu med mina ledproblem och kontaktat en sjukgymnast.
Att jag börjat med detta projekt och att det kommer att få mig vara mer positiv.

No comments: