Tuesday, June 16, 2009

Vill Bara Finna En Lösning...

Allt känns ganska poo-poo just nu, jag har en veckas semester och detta är andra dagen jag är ledig och redan känns det som om jag inte kommer få gjort något och att allt behöver vara klart igår. Blev tvungen att gå ut och springa igår, allt bara för att komma ifrån, rensa tankar och bli lite mer klok. Dock så blev det bara stundtals springande, inte jätte bra kondis direkt. Inget blev direkt bättre, jag lyckades inte med något, mest av allt ville jag bara bryta ihop och bara trasa sönder där och inte ens när jag kommer hem förmår jag mig.

Jag vill bara finna en lösning på mina problem...
Jag vill förändra mig,
Jag vill förnya mig,
Jag vill forma mig,
Jag vill.

Men vad ?
Inget hår att förvandla,
Rakning är inte ett val,
Piercing ?
Tatuering ?
En önskan om att dö,
Dock inget alternativ jag vill direkt utforska särskilt långt.

Arvika börjar närma sig, ett möte imorgon och förhoppningsvis kommer vi fram till lite vitala saker. Så som vart vi skall bo.

9 x 19 = 171 - Så jag antar att det var ganska rimligt trots allt.

No comments: