Sunday, June 28, 2009

Ehm, Arvika Imorgon Då (Måndag Alltså)...

Klockan är redan slagen tolv och det har blivit en ny dag, asså jag skall upp om ett antal timmar och åka till Stockholm, skall se PSB med bror min och sen blir det att färdas mot Arvika på måndagen med Madde som sällskap i bilen. Det jag behöver göra är att gå och lägga mig nu så jag är hyffsat pigg imorgon då jag behöver packa och fixa iordning allt inför min lilla roadtrip. Vad jag vill är något helt annat, åtminstone tror jag det (har inte exakt koll på vad jag riktigt vill).

Jag vill säga att jag behöver dig,
Jag vill säga så mycket mer,
Jag vill gråta ut,
Jag vill få en kram,
Mest av allt vill jag kunna klara mig själv.

Så rädd för att bli beroende,
Så rädd för att bli en belastning,
Så rädd för att utelämna mig själv,
Vara naken,
Vara liten,
Vara i tårar.

Tack vare dig så tar jag mig framåt,
Tack vare dig...
Fan ta fittan som snor min parkingsplats.

No comments: