Friday, June 12, 2009

Överreklamerade Och Slutsålda...

Blev glad förut idag när jag insåg att det var den 12:e juni och att Rammstein biljetterna till deras spelning på Forum i Köpenhamn skulle släppas. Väl hemma och jag tittar upp det ser jag först och främst priset på biljetterna 550 DK det är nästan 800 riksdaler (definitivt om man inkluderar service avgift) först detta reagerade jag på, visst Rammstein är Rammstein men vafan det är mycket pengar ändå sen när jag väl ändå försöker köpa biljetterna så går det typ inte. Tänkte först att de var fel på sidan och att jag skulle försöka imorgon men efter lite sökande här och där så ser jag att det är slutsålt men detta står det inget om på sidan där de säljer biljetterna.

Får se om man tar sig ner i Europa och ser de istället.

No comments: