Tuesday, June 23, 2009

Vart Tog Den Lilla Söta Lars Vägen...?

Ifall folk undrar vart jag tagit vägen så har jag varit till stor del hemma under min veckas semester och ja vem fan vet egentligen... det har varit väldigt mycket de senaste veckorna och jag har inte varit särskilt social eller särskilt aktiv i mitt bloggande. Det har dels med att göra att jag inte mått särskilt bra samt att jag har haft Uma boende hos mig ett litet tag och har känt mer för att vara social med henne än att bloggat. Som sagt har det hänt mycket, jag har varit och flängt lite här och där, jag har bland annat varit nere i Kristianstad och vänt, varit inom Ullared påvägen hem och varit på Stamp.

Vart Tog Den Söta Lilla Flickan Vägen ? - Läs inlägget av Bajens1337 från den 22:e juni i år:

Vart Tog Den Lilla Engla Vägen ?

Asså det var nästan lite magstarkt även för mig men jag måste erkänna att jag skrattade och ja, jag vet att jag är mörk av mig.

Lite påtänkta namn till campet till Arvika:

Fittsaftcamping AB
The Ministry Of Camp
Camp: Hatar Snigel
En Säck Med Bajs
När Campen Tystnar
The Campfather
Natural Born Campers
Once Upon A Time In The Camp
Das Camp
Fight Camp
Camp.
Ernst CampSteiger

Jag skulle vilja säga att Ernst CampSteiger är lätt det bästa namnet bland dessa.

2 comments:

Tove said...

Håller absolut med angående bästa namnet :D

Anonymous said...

Varför inte "A Camp"?