Friday, June 26, 2009

Störande...

Så jävla sliten... Lyckats tappa bort min bricka till porten, helt galet ! Fattar inte hur det gick till då jag använde den fram till att öppna porten och visst jag var stressad och igång som fan när jag kom in men hittar inte den här hemma och tror inte de rammlade ur heller när jag gick för att köpa pizza. Det som är så fult är ju att den satt på nyckelknippan och kan omöjligt lossnat genom att lirka av sig själv men den kan ju ha gått av, störande... Tyskland vann precis mot Italien i semifinalen i U21 EM 1-0, underbart !

Sverige förlorade mot England på straffar, det bisarra var ju att vi på 17 minuter (under de sista 20 minuterna) hämtar upp ett 0-3 underläge och så jävla snopet att sedan förlora på straffar då vi självklart regerade matchen under slutet.

Extremt trött och har huvudvärk.

Behöver hänga upp tvätt och testa om tältet Olof antagligen skall låna är komplett.

No comments: