Saturday, June 13, 2009

I Extas...

Snart kan jag sova, fan va jag är igång.

Satt sprätt på pengar så det inte finns, bara köpt biljetter hur som haver. Var nära på att köpa Tyske Ludders nya skiva också men väntar på ett mail för att ta reda på om det är ltd. eller inte. Nu har jag fixat sovplats i London också, lyckades ta samma hostel som förra gången, tror det kommer funka nice och det kommer kosta mig 460 kr för 3 nätter i 4 bädds rum.

Nu skall jag bara fixa någon som tar min fredag och måndag.

När jag ändå höll på var det lika bra att beställa Tyske Ludders - Scientific Technology.

Mailat min fastighetsskötare igen om lite saker.

Har en del saker att fixa med imorgon också, ringa bror min angående Moby. Måste scanna in lite saker och skriva av lite saker från boken.

No comments: