Wednesday, June 24, 2009

Parkingsbekymmer...

För ett bra tag sedan så drog de in besökande parkeringen på Fjäderharvsgatan för att de boende som hade parkeringsplats i P-Huset bredvid skulle kunna ställa sina bilar någonstans och sedan dess har man kunnat stå på gräset som angränsar till parkeringen (åtminstone har det verkat så) för jag har då inte sett några lappar på bilarna när jag har ställt mig där då och då och nu har jag stått där fram och tillbaka i närmare en vecka och inte fått någon lapp förens inatt. Blir så jävla lack... 600 kr får jag pröjsa. Det mest störande är dock att jag har ringt runt till Trafikkontoret, pratat med folk på P-Bolaget och besökt folk på Poseidon för att söka svar i vart jag kan stå över natten och betala för det men ingen har kunnat gett mig ett svar. Vid bussarna i centrum kan jag inte stå för där är det bara 3 timmar som gäller.

Som Tulls exotiska vänner säger på Volvo - Vad skall jag göra ?

No comments: