Wednesday, November 9, 2011

Keiner Macht Für Dich Mehr (3)...

Inte långt kvar nu tills jag drar till Sticky och ser KMFDM, har inte varit jätte taggad tyvärr. Mest för att jag inte känt mig på topp och jag har bara känt mig stressad till och från och panik som kommit och gått. Känner bara att jag bör gå för annars kommer jag vara besviken på mig själv att jag inte tog mig iväg. Får se hur det går... dörrarna slår upp 20.00 sen skall det vara förband på det osv. osv. så störande att det inte står när KMFDM går på och att alla band förutom Bloodhound Gang inte går på utsatt tid.

Känner mig skitpressad att gå, varför vet jag inte. Det är inte så att jag skitit i att gå på konserter för för att jag varit sjuk, inte haft orken eller bara inte känt för det. Samtidigt så känner jag att jag "borde" stanna hemma just för att jag känner mig så pressad att gå. Allt känns så jävla instängt och jag hittar bara anledningar till att inte få stöd i denna stund, den personen gör det, den mår så, den är upptagen med det.

Jag hatar mig själv.

Lite Curb fick mig att må lite bättre.

Det jag skulle vilja göra är att ut och springa men då kommer jag definitivt missa konserten.

No comments: