Wednesday, November 9, 2011

Åhh Simma...

Har varit och simmat igen, eftersom jag glömde ta med söndags resultat så får de stå först.

1100 m / 30 min
27/29

54/56

Det hade nog blivit något liknande, längdmässigt om det inte vore för någon jävla idiot som fick mig "ur balans" för att han låg i fartbanan och plaskade med sina jävla armar hela tiden. Visst okej, crawlar du så plaskar det verkade på honom som om han hela tiden försökta maximera sitt plaskande genom att träffa vattenytan med en helt raklång arm och med så mycket kraft som möjligt. När jag var på min 20:e längd så kände jag att de 2½ minuterna kvittade ganska mycket, jag behövde komma ifrån den jävla idioten.

1000 m / 28 min
26/29
53/56

Eftersom Yngve börjat hänga med och simma så hoppar jag numera av vid Svingeln och går bort till Valhalla och går tillbaka till Svingeln mest för att det är fan inte så jävla långt och det kan knappast skada att gå den sträckan också. Var inom Classe för att se ifall de hade något starkare än kaustiksoda, de hade inget allt men köpte i alla fall en ny duschslang som jag behövt köpa ända sedan jag flyttade in.

No comments: