Friday, November 4, 2011

Farbror Lars...

Jag har varit ganska duktig idag eller åtminstone med mina mått mätta. Jag har putsat fösterna i vardagsrummet och jag har fogat runt listerna. Jag har verkligen äntligen börjat ta i tu lite med mitt vardagsrum känner jag. Det känns oerhört skönt även om det är en hel del kvar så är det gött att fått gjort en lite puck av de många. Har även rensat ut mina "verktygslådor" det var seriöst två flyttkartonger fyllda med en massa verktyg, har slängt en del skräp som låg där och lagt in de i en av mina miljontas bokhyllor jag äger.

Visst ser det jävligt oarganiserat ut just nu men det är fan så mycket bättre än det varit och jag skall styra upp det bättre, det får bara bli ett senare projekt.

Klockan är fan strax innan 7 och jag har en ledig morgondag att se fram emot. Skall förhoppningsvis dra och simma med Yngve, det blev inte av idag men å andra sida fick jag städat lite här hemma.

Anledningen till att jag tog tag och putsade fönsterna var för att det suttit en äcklig kletig sak på en av rutorna som jag tagit för att någon fågel har skitit på rutan men det är några jävla snorungar som kastat ägg på rutan.


Damn Kids !

Jag har även ansat mitt skägg för de som bryr sig och som alltid är jag sexig.







* Röker du cigg när du är minderårig så kommer Farbror Lars och tar dig på snoppen, så du skall fan akta dig för annars får du cancer !

No comments: