Saturday, March 24, 2012

Säsongen Har Officiellt Dragit Igång...

Säsongen har Officiellt dragit igång.

Fyfan... det var mycket idag, som vanligt. Gött att man slog i knäet i stödhjulet till en kunds kärra och har fortfarande ont när man belastar och går. Jobbar imorgon och resten av veckan, kommer bli en riktigt riktigt mastig vecka. Vi ligger efter med inventeringarna av uppenbarliga skäl och det kommer troligtvis bli 05:00-17:00 på måndag för min del och sen tidsdag, onsdag är väl inte riktigt spikat vem som kör 05:00 och hur länge men lutar väl åt mig.

Inte nog med detta på torsdag blir det heldag, bara jag och Henke för att de andra är på utbildning i Stockholm hela dagen och på fredag är det min och Henkes tur, lägg där då till att jag skall ha besök från Torsdag. Inte jätte bra planerat från min sida känner jag, nu skall jag försöka få i mig lite mat och sedan börja städa så jag har fått börjat med den jävla pucken.

Det jag kan glädjas åt är då förutom att jag skall få trevligt besök är att denna sak:

Stod på parkeringen när jag kom ut från jobbet. Lägg då där till, att denna stod på parkeringen igår:
Frågan är väl när det kommer en gul taxibil från New York.

No comments: