Friday, April 20, 2012

The Truth...

Åh, gud. Jag är, så glad.

...tittar på Arkan och så kommer en scen upp och något känns väldigt bekant i mina öron:

"Code indigo delta echo niner. I have a confirmed fallen angel in sector 87.
Mobilize Operation Falcon Immediately."

Jag vet precis vad det är för något, jag har hört den där meningen så många gånger, frågan återstår nu bara, vilken jävla grupp har samplat det ? Söker först bara via google, hittar inget sedan försöker jag söka via en av mina favvo siter som tyvärr "ligger nere" men finns kvar via Web.archive.org. Hela sidan fungerar inte men man kan gå via grupp och ibland källan som saker och ting samplats från:


Men där hittade jag inget heller, då börjar jag leta "igenom" min musik, klickar lite på Apoptygma Berzerks låtar men inget som känns bekant sedan tänker jag Beborn Beton och precis när jag skall "ge upp" för det kan i princip vara "vad som helst" så hittar jag den !

Beborn Beton - The Truth, asså shit det välbehag som fyller mig när jag inser att jag hittat det är fantastiskt.

No comments: