Monday, April 16, 2012

30 Samtal Senare...

Dagens Åstadkommande:

* Jag har plockat ur en halvfull diskmaskin.
* Jag har satt på en diskmaskin.
* Jag har satt på en tvättmaskin.
* Jag har postat ett brev.
* Jag har hoppat in för den sjuke chiefen.
* Jag har sätt till att få ledigt senare i veckan för att kompensera upp min jobbdag idag.

För allt detta förtjänar jag naturligtvis en kaka !

Satt och tittade på stora delar av rättegången mot Breivik förut idag också, tanken var ju att titta på den från början till slut men jobbet kom lite ivägen. Så blir det ibland, får vara ledig på fredag istället och det passar mig ganska gott ändå.

Dagens Ord: Springnycklar, det säger väl sig självt ganska mycket. Det är precis de enda uppsättning nycklar jag behöver för att ta mig in i min lägenhet och hela tiden "häkta av" de nycklar från min knippa är ganska bökigt, då är det bara enklare att ha en uppsättning med dessa två bara och springa med.

Uppdatering (Senare På Dagen):

* Jag har varit och sprungit 9,93 km på 50:53.
* Jag har hängt upp tvätt.

No comments: