Monday, April 23, 2012

Tack Så Mycket...

Asså under lite mer än en månad har jag "dragits" med en golvreklamation som minst sagt har varit en bökig jävel. Kunden ifråga har varit superförstående vilket jag verkligen uppskattar, det händer inte särskilt ofta och jag är glad för det tålamod han haft då det verkligen dragit ut på tiden på grund av allt möjligt fel. Hur som helst så när allt i slutändan verkade löst sig så kom han in i helgen för att bara lämna in ett par golvbitar som skall skickas till golvleverantören och med sig hade han denna lilla sak:

Fick ett samtal när jag satt och åt mat hemma hos Cattis morsa och det var min kollega som ringde och sa att Odd, kunden ifråga hade varit inne med golvet och tackat så mycket för all hjälp och att han hade haft med sig en lite present till mig också. Jag blev först och främst oerhört glad och ganska chockad, jag hade verkligen inte räknat med något alls. Jag menar allt hade bara mest dragit ut på tiden och varit struligt som fan för hans del. Så jag tänkte väl att det kanske var lite kakor eller något annat, som kunder faktiskt kommer in med ibland (sällan men det händer) för att visa sin uppskattning. Det är alltid lika skoj att få höra att man gjort ett bra jobb, fått folk så glada att de vill ge något tillbaka men aldrig i helvete att jag hade trott att jag skulle få en 12-årig Whiskey.

Skit ball och så jävla förvånad, jag är jätte glad naturligtvis. Det är inte ofta folk visar särskilt mycket uppskattning, bara få ett riktigt genuit tack för att man hjälpt folk betyder massor. Att få något sånt här är ju verkligen bortom det mesta, sjukt kul !

Man är ju ganska van att bli utskälld titt som tätt och få en hel del oförtjänad skit (jag menar jag vet vart jag jobbar) och man får tyvärr räkna med det men det är ju aldrig direkt kul för det. Det gör ju bara sånna här saker så mycket mer betydelsefulla !




* Den Var Till Mig !
En 12-årig Glenfiddich.

No comments: