Tuesday, April 17, 2012

När Jag Är Ute Och Springer...

Hur jävla passande var det att precis när jag springer in på Kvastekulla Griftegård att denna låt dras igång på min playlist, ja, den ligger där !

 Jag springer för att bli sexig,
Jag är sexig när jag springer,
Jag springer när jag är sexig,
Jag är sexig för att jag blir det.

 Jag springer när jag är glad,
Jag är glad när jag springer.
Jag springer för att bli glad,
Jag är glad för att jag blir det.
 
Jag springer för att jag är bra på det,
 Jag blir bra för att jag springer,
Jag springer för att jag kan,
 Jag springer för att göra något,
Jag springer för att göra något annat.
Jag springer för att avreagera mig.

Jag springer för att springa,
Jag springer för att komma bort,
Jag springer för att hitta hem,
Jag springer för att jag älskar att springa.

Var en kund idag som konstaterade att han "kände igen mig" och frågade om det inte var jag han sett springa ute i Kåhög för någon dag sedan, verkade förövrigt inte som om det var första gången heller han hade sett mig. Jag känner på något sätt att det nog är lite "små udda" att se mig komma springandes, vet inte om jag direkt ser ut som den "atletiska typen" med all min skit i ansiktet. Förhoppningsvis så väcker det en del tankar hos folk som kanske då får en annan bild av oss som är lite "alternativa" att vi kanske inte är så jävla "annorlunda" egentligen bara för vi har en del "avvikande" sidor. Åtminstone är det hela tiden ett av mina många syften känner jag, att visa "omvärlden" att det finns så mycket mer än vad man bara hinner se på 2 millisekunder.

1 comment:

Noa said...

Önskar verkligen att jag kunde springa med! Vet att jag skulle älskat det.