Wednesday, September 7, 2011

Mitt Mående...

Mitt mående har inte varit jätte bra det senaste, jag har mest jobbat och varit hemma. Undvikit en hel del folk eller rättare sagt typ alla jag känner nästan, kanske mest för att man inte orkat förklara läget och försökt ha någon slags charad, inte för att folk inte vet att jag mår dåligt och så men det känns som om det varit väldigt mycket nu det senaste. Går hos min psykolog en gång i veckan och det går verkligen framåt, det känns som om vi tar i tu med saker som betyder och även om mina "läxor" är aningen svårbegripliga ibland för mig och att jag har svårt att sätta mig in i dem så går det framåt.

Jag är kvar på jobbet, det går skit bra där. Det är städat, snyggt och organiserat. Jag hade planer på att byta men just nu känns det nog bäst att vara kvar just för att jag mår som jag mår och jag tror fan inte jag skulle fixa att byta jobb just nu. Är lite rädd för att jag inte riktigt skulle fixa det.

No comments: