Sunday, September 18, 2011

Funderingar Lite På Text...

Funderar vart den här bloggen är på väg. På ett sätt så känns det som om jag borde städa upp den och rensa i all skit som ligger. Asså inte ta bort något men göra om den. Samtidigt som jag verkligen vill ha kvar allt den har representerat för mig.

Om det är så att jag skall skala ner den och bara hålla mig till vissa saker eller om jag skall kläcka upp ytterligare en som bara riktar in sig på andra saker. Just i dagsläget så tror jag faktiskt i praktiken har jag fan fyra stycken bloggar eller fem om man verkligen skall vara noga, två av dem är nästan helt och hållet inaktiva. Min Musikfabrikk är jag sällan aktiv på men känner att jag kanske borde vara lite mer igång på den än vad jag är och har tankar kring ifall jag inte borde försöka skriva mer än bara om mina konsertupplevelser där. Har ju varit så där trots att jag varit på konserter.

Blir fan osäker...

No comments: