Friday, July 13, 2012

Nörderi...

Har varit sjukt inaktiv det senaste och det är typ mest för att jag jobbat, som vanligt. Något jag har lite svårt att avstå ifrån och helt och hållet släppa när jag väl är hemma. Det är något dock jag inte skall "prata om nu" utan nu kommer all skit som jag har tänkt att ta upp den senaste veckan men varit för trött för att skriva om.

Så först börjar vi med lite "nyheter" och först ut är en hyllning från Ny Teknik en av de tidningar jag läser på nätet.
10 heta it-nördar som förändrade världen 
Dessa män förändrade it-vardagen vi känner. Utan dessa goa nördar hade världen troligtvis sett helt annorlunda ut. - Nyteknik.se
Jag höll på i närmare en halvtimme att försöka rada upp bilderna i bildspelet med tillhörande texter men eftersom Blogger tyvärr suger när det gäller vissa saker blir detta extremt omständigt att ha en massa bilder och text.

I och med denna artikel så begav jag mig också in på Världens Första Hemsida !

http://info.cern.ch/

No comments: