Sunday, May 13, 2012

Maktlös...

Jag håller ta mig fan och deppa ihop, jag beslöt mig för att gå ut och gå för att gå ut springa eller simma kommer ju inte på frågan då mina fötter inte verkar klara av det så jag tänker att jag åtminstone kan få gå ut och gå. För att känna att jag kommer ut, ut i friska luften, gör något annat än att bara sitta hemma men det går ju inte heller.

Motionen är verkligen min enda riktiga frihet jag har kvar och där jag verkligen kan komma undan och känna riktig livsglädje och att även få det  taget från sig är oerhört hårt. Jag känner mig så jävla krossad, visst okej jag mår dåligt och det är sjukt jobbigt och jag behöver hjälp på den fronten med men fan att inte kunna komma ut och motionera får en att känna sig så jävla maktlös. Visserligen skall jag ju till läkaren den 21:e så förhoppningsvis får jag lite hjälp men ah... vad skall man säga ?

No comments: