Wednesday, August 10, 2011

Jobbat Mycket, Dop & Krasch...

Jag har jobbat mycket det senaste, det har gått bra på jobbet, jag har fått beröm från min chef och allt har känts ganska bra på den fronten. Varit i Norge, Bodø för att vara exakt. Hälsat på släkten, sett fin natur, ätit god mat, spenderat mycket pengar, haft skoj på många sätt och vis men mått riktigt jälva pissigt också. Det är ganska kämpigt när man inte känner att man har ett syfte eller ser någon mening med ens liv och att det enda jag kunde känna in just då om framtiden var att förr eller senare så kommer jag ta livet av mig. Även om det inte direkt var något jag ville då eller känner för nu heller så känns det som det är det som kommer att ske i slutändan, när det nu må vara... Som det känns nu så ser jag väl knappast fram emot så mycket nu heller och känner att det mer troliga är att jag kommer fortsätta må så här fram och tillbaka tills någonting tar livet av mig, om det är en olyckshändelse eller någon form av naturlig död och inte att jag tar livet av mig.

Detta känner jag bara dock för att jag känner mig någorlunda stabil just nu. Så börjar man fundera på det här med medicinering och ja... jag vet ärligt talat inte. Kanske värt att pröva på, får väl försöka ta upp det med min psykolog imorgon.

No comments: