Monday, August 22, 2011

And There Was Even More Light...

På dryga timmen har jag fått vikt lite tvätt, jag har satt på en tvättmaskin, bäddat min säng ! Men det värsta av allt så har jag äntligen efter 9 månader, installerat en taklampa. Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta men det är lite underlig känsla att kunna verkligen tända och få hela rummet upplyst istället för att ha någon sketen lampa på golvet som utgör mitt lyse.

Nu har det gått två timmar till, jag har fått hängt upp lite tvätt, plockat ur diskmaskin och plockat i den samt städat lite i köket. Även fått slängt en del papp. För att vara mig så har jag haft en hyffsat produktiv dag. Har liksom inte haft möjlighet att göra något nästan sedan i slutet av juli känns det som, antingen har jag jobbat eller så har jag varit i Norge, inte haft så mycket fritid hemma känns det som.

No comments: