Monday, December 24, 2012

IKEA...

Satt förut idag och kollade på en ny blandare till köket då min är ganska risig. Hade lite problem med vad jag skulle ha men tror jag har hittat mig något och om jag nu köper den så kände jag att fan jag kanske borde köpa en ny diskho och ah då borde jag väl köpa en ny bänkskiva ?


Är väl inte helt hundra än på just hon och blandaren men tror det i alla fall och kommer jag köpa en ny blandare så vill ja ha en ny ho och den skall definitivt vara en enda stor och inte tudelad, fan va jag hatar det !


Men men får se, om jag köper "allt detta" så kommer det gå på lite över 3000 kr. Tror jag kommer vänta med den andra bänkskivan men den kommer ju också bytas ut, i samma veva som jag köper nya köksluckor och handtag antar jag.


Inte helt hundra på vad allt kommer landa på men men vafan gör man ? Det behöver ju bytas ut, allt är fan fult som stryk !




No comments: