Friday, November 2, 2012

Dagen Lars Försökte Nå Ut Till Politikerna...

Skall knappast påstå att jag kan slå på någon slags "charm" eller har en förmåga att prata som värsta retorikern, jag försöker bara på mitt egna lilla vis nå en av våra politiker som har en stor förmåga att påverka det samhälle vi lever i och under just nu. Jag tror knappt att människan ens kommer titta på klippet, om han gör det är nog chansen ens liten att han svarar mig och gör han det är det mer troligt tyvärr att han och jag inte riktigt har samma åsikt men då åtminstone har jag fått ett svar. Jag har inte lagt ner någon större tid eller möda på det här, jag hade en tanke om att det hade varit kul att försöka få tillstånd något slags samtal med honom och sedan körde jag bara. En tagning, tittade igenom klippet och kände att fan skit samma orka styra upp skiten och låta det vara "uppstyltat", kör mer på känsla.

Jag må som sagt inte vara någon politiker eller retoriker men jag har en hel del åsikter som jag verkligen värnar och tror på och ville väl mest av allt förmedla att det fortfarande finns folk som motsätter sig det som Moderaterna hjälpt att genomföra. Trots detta så lovar jag att fan lägga min röst på dem om de tar sig i kragen och ser till att genomföra förändringar till det bättre. Kanske må tyckas vara ett ganska "lätt löfte" eftersom det är ganska osannolikt att det skulle ske men samtidigt så säljer jag fan inte min själ så jävla lätt. Jag är verkligen inte någon som tror på den "moderata linjen" men kan de ta ett sådant "radikalt" steg i rätt riktning till ett friare internet och samhälle så känner jag att jag kanske kan offra andra saker.

Här är förövrigt mitt tweet till Carl Bildt:

No comments: