Wednesday, October 24, 2012

Varför Köper Folk Iphone...?

Jag har sedan länge aldrig förstått meningen med att köpa en Iphone eller Ipad och ju mer videos som jämför de två olika systemen Android och IOS så blir jag bara mer och mer övertygad om att man behöver vara en kåt jävla hipster om man fortsätter välja att köra med Iphone. Jag har sökt och sökt och hittar ingen video där man jämför liknande telefoner och där Ihpone går vinnande ut, förutom möjligt Iphone 5 i ett "drop test".

Resten är bara sak på sak som är självklarheter för folk som kör med android och jag var ändå ganska sen med att köpa mig en smartphone då jag köpte en 2010, det var en HTC Legend och jag var fan sjukt nöjd med den. Hur som helst när jag tittar igenom alla dessa videos som jämför telefoner så är det så jävla mycket funktioner som jag hade på min HTC som var för mig självklara, jag hade en smartphone och inget jävla "mellanting". Nu när jag tittat igenom dessa videos nedan så blir jag nästan förbannad över att folk fortfarande väljer att köpa Iphone och Ipad, är det bara för designen ? Jag förstår verkligen inte varför man väljer att lägga ett antal tusen kronor mer och sedan få något som är så pass mycket mer undermåligt.









No comments: