Tuesday, October 16, 2012

Snörpligt...

Efter 4-0 nere i Tyskland så stänger jag av tvn, ser på Twitter att Chris har tweetat om målen 4-1 och 4-2. Redan innan så har jag en "aning om" att jag säkert kommer "missa något" ifall jag stänger av, bara för att jag inte tittar så kommer säkert Sverige på något sätt göra något oväntat, typ vända och vinna. Detta hände inte riktigt, jag slår som sagt på tvn igen ser typ 10 minuter kanske och stänger av igen med tanke att fan de är omöjligt att de ens kommer ikapp. Så plötsligt hör man ett vrål från någon granne och tänker "fan 4-3 ?!" nä då är det fan 4-4. Jag är ganska besviken på mig själv att jag inte "led igenom" de sista minuterna, brukar allt som  oftast titta till slutsekunderna "för man vet aldrig" och nu så missar man det här ! Känner mig lite som en "svikare".

Står dock fortfarande fast vid det jag skrev på Facebook, även efter detta resultat.

Som "nationalsport" har man inte mycket att vara stolt över.
- Men vi Brukade ju ta oss vidare till slutspel.

No comments: