Wednesday, May 8, 2013

Ibland Är Det Dumt Att Vara Glömsk...

Ibland kostar det en hel del pengar när man inte ständigt kikar på sitt saldo, vad som dras från kontot och inte läser vad som gäller för abonnemang man tecknar. Typ som när man för mer än ett halvårsedan tecknade ett abonnemang för 3 månader hos Bwin för att kunna titta på elitserien bland annat, trodde naturligtvis att skiten bara gällde 3 månader, hade jag kikat närmre hade det stått att det fortlöpt. Det sjuka är att jag har ändå gått igenom alla mina iköp osv. för någon månad sedan för att se hur jag spenderar mina pengar, hur jag missat en återkommande dragning på 449 kr varje månad är ju bara galet.

Ah ja... easy come, easy go ? Först ringde jag ju fan Viaplay och frågade varför i helvete de dragit ytterligare pengar från mig, problemet är ju bara att det var ju Csports. Kopplade verkligen inte att de var två olika saker, eftersom jag i princip bara tittar på hockey så antog jag bara helt kallt att de var dem. När jag väl insåg vad det gällde ringde jag upp Csports och kolla vad som verkligen skett, det verkade ju onekligen som om jag tabbat mig rejält ! Vilket jag hade, har ingen annan än mig själv att skylla men någon vänlig själ på kundtjänsten där skulle låta mig slippa den senaste betalning. Vilket han verkligen inte behövt göra för fem öre men sjukt snällt dock !

No comments: