Friday, March 1, 2013

Sjukdom, Beklagar...

Har gått och blivit sjuk, riktigt riktigt jävla sjuk. Gick från parkeringen till lägenheten, fick pausa några gånger för att orka med; när jag kom innanför dörren satte jag mig ner och tillslut fick jag lägga mig, jag var så jävla trött och orkeslös... När jag insåg att jag inte skulle komma upp för egen maskin var det bara att börja ropa, fick inget svar; visste inte ens om Madde var hemma, hon borde vara det men man vet ju aldrig. Jag testade att ringa, kom inte fram, började fundera på att försöka välta damsugarslangen för att få uppmärksamhet men ropade några gånger till och tillslut hörde man ett "vad är det du vill", till svar fick hon "kan du hjälpa mig upp ?".

Jag behövde ta mig ca 2 meter till sängen, något jag inte orkade göra själv. Hela dagen har varit väldigt mycket till och från och nu är jag riktigt sliten igen. Blir till att knäcka de sista tabletterna för dagen och sova.

No comments: