Thursday, February 9, 2012

Uppdatering...

Fick ett samtal idag från någon som sa att mitt paket från USA skulle anläda imorgon och att jag behövde betala lite pengar för det om jag hade möjlighet att betala direkt. Vilket jag hade, var lite småskeptisk men allt verkade stämma. Hur som så hade jag inte ens en enda tanke på att skiten skulle komma till dörren. Jag är inte hemma imorgon, jag jobbar 06:45-11:00 typ för att sedan dra mig till Falun, jag har ingen möjlighet att "sitta och vänta" på paketet.

Ringde kundtjänst för att se om de hade möjlighet att ringa upp mig imorgon när skiten var påväg för att se om jag kunde möta upp dem, ifall de skulle komma tidigt. Om inte så tänkte jag att de kanske kan åka ner till jobbet och dumpa det där. Någon annan får ta emot det liksom, men det gick inte för sig så jag får hoppas på att min skriva lapp imorgon ger mig resultat. 
Glostrup, Denmark   02/09/2012 7:50 P.M. Departure Scan

  02/09/2012 3:00 P.M. Arrival Scan
Langenhagen, Germany   02/09/2012 7:43 A.M. Departure Scan

  02/09/2012 5:27 A.M. Arrival Scan
Koeln, Germany    02/09/2012 1:45 A.M. Departure Scan

No comments: